بازی Hitman:Absolution Professional Edition هیتمن:آموزش برای PC
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل

 

.

کرک از گروه SKIDROW قراار داده شد!

۱۰۰% تست شده!

نسخه ی کم حجم Arc قرار داده شد (توضیحات بیشتر در ادامه مطلب)

هیتمن ۵ (به انگلیسی: Hitman: Absolution) یک بازی رایانه‌ای در سبک‌های مخفی کاری و اکشن ساخته استودیو بازی‌سازی IO Interactive است که در سال ۲۰۱۲ میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر شد. آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های هیتمن تحت عنوان خون‌بها در سال ۲۰۰۶ میلادی منتشر شد. پس از کش و قوسهای فراوان شرکت Io Interactive خبر بازگشت دوباره ی صدا پیشه ی مامور ۴٧ (David Bateson) را داد .آهنگساز سری‌های قبلی هیتمن (Jesper Kyd)در این قسمت حضور ندارد و (Peter Kyed) و (Peter Peter) جایگزین او شدند. و در تاریخ ٢۴ آبان ۹۱ برای ایکس باکس ٣۶٠ و در ٣٠ آبان برای کامپیوتر شخصی عرضه شد.

داستان

اطلاعات دقیقی از داستان بازی فاش نشده امّا طبق اطلاعات بدست آمده دشمن اصلی ۴٧در این نسخه فردی بنام Black Dexter است و داستان حول محور فردی بنام ویکتوریا می چرخد. همچنین دایانا در این نسخه حضور ندارد و طی وقایعی کشته میشود و قبل مرگ از ۴٧ تقاضای محافظت از دختری بنام ویکتوریا را میکند. همچنین مراقب جدید ۴٧ فردی بنام Benjamin Travis و دستیارش Jade است.

 

 

این نسخه همان نسخه ی از پیش نصب شده ی  ۲۵ گیگابایتی STEAM UNLOCKED می باشد که توسط تیم SKIDROW منتشر شد فیلم Making of Hitman: Absolution و آرت بوک از آن حذف شده و توسط نرم افزار FreeArc فشرده شده است و از ۲۳ گیگابایت به ۱۰ گیگابایت رسیده است.

نسخه ای دیگر با حجم ۱۵ گیگابایت به تازگی توسط SKIDROW منتشر شده است که قابل نصب می باشد.

می توانید نسخه ی ۱۰ گیگابابتی را دانلود کنید و ۵ گیگابایت ذخیره کنید.

 

توضیحات در مورد نسخه ی ۱۰ گیگاباتی Arc:

FreeArc یک نرم افزار رایگان مدیریت آرشیو می باشد که با آن می شود با یک متد خاص حجم فایل ها را کم نمود حجم Hitman:Absolution Professional Edition STEAM UNLOCKED حدود ۲۳ گیگابایت می باشد که بعد از فشرده سازی با استفاده از این نرم افزار به ۱۰ گیگابایت کاهش یافت و بعد از استخراج به شما همان ۲۳ گیگابایت را می دهد برای استخراج آن شما باید بعد از دانلود و استخراج هر ۱۱ بخش در یکی از درایو های خود بین ۲۵ تا ۵۰ گیگابایت فضای خالی داشته باشید  نرم افزار FreeArc را نصب کنید و آرشیو استخراج شده را با آن باز نمایید از منوی options گزینه ی Edit program settings را انتخاب کنید در صفحه ی باز شده در قسمت Temporary Directory را روی درایوی که فضای خالی به انداز کافی دارید تنظیم کنید مثلاً D:Temp و بعد OK را بزنید برای اطمینان یکبار آرشیو را ببندید و دوباره باز نمایید روی دکمه ی Extract کلیک کنید مسیر را انتخاب کنید ترجیحاً مسیر کوتاه باشد مانند “D:Hitman”و و روی OK کلیک کنید عملیات استخراج شروع می شود و ممکن است بین ۲۰ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد.

طریقه ی فعال سازی:

بعد از اتمام استخراج کرک SKIDROW را دانلود کنید و محتویات پوشه ی  SKIDROW را داخل پوشه ای که بازی استخراج شده است بریزید “با فایل های قبلی جایگزین کنید” نرم افزار Steam از پیش آپدیت شده را دانولد کنید و استخراج کنید و فایل Steam.exe را یکبار اجرا کنید.

بازی را در Firewall خود بلاک کنید و از بازی لذت ببرید!

نکته:

این نسخه از پیش نصب شده می باشد و قفل STEAM از روی آن برداشته شده است

بعد از استخراج پوشه ای به نام ۰۰۰۰۱ به شما می دهد که می توانید آن را حذف کنید “آدرس های سایتی که در آنجا آپلود شده است در آن می باشد”

 

مشخصات:

شرکت سازنده: IO Interactive | Nixxes Software For PC
ناشر: Square Enix
سال انتشار: 2012
توضیحات به نقل از: ویکی پدیا
حجم: 10.5 گیگابایت

لینکهای دانلود:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
آخرین مطالب